onsdag 19 maj 2010

Tillbaka

Tjabba tjena hallå!
Nu är jag tillbaka igen efter ett låååååååångt uppehåll..! Tänkte att jag kunde börja blogga igen =)
Anyway, dagen har varit toppen! Om man bortser från engelska redovisningen som gick SKIT rent ut sagt. Blev riktigt nervös när jag skulle presentera vädret så jag glömde hälften och bara babblade och stammade :S Fast nr det var över gick det rätt bra med intervjun :). Istället för SO hade vi musik eftersom att Catta hade snott en utav våra musiktimmar, så det var ett plus!
Jonna, you made my day! Måste bara berätta en rolig sak som hände idag. Frida gick och försökte sparka Jonna i röven men Jonna gick iväg så Frida bara suddade den, sen vänder sig Jonna om och säger "Vem fan petade mig i röven" där bak står Niklas (vår lärare) och säger "Det var inte jag iaf" xD

Nu har jag äntligen lärt mig alla 150 oregelbundna verb puh! Och snart drar jag iväg till sista träningen för terminen =)

Kram Nea=)

1 kommentar: