lördag 13 februari 2010

Old times

Ibland längtar man bara tillbaka, man vill tillbaka till det som var innan. Det känns som att allting var så mkt bättre för 8-9 månader sen, jag tror att det var den bästa tiden i mitt liv. Jag har aldrig vart så glad över att jag lever som jag var då, allting var perfekt! Jag saknar helgerna hemma hos dig, jag saknar "runda bordet." Runda bordet finns visserligen fortfarande kvar, men det är inte samma sak längre. Jag saknar resorna till stan, men mest av allt saknar jag er, dig och tiden som var. Sommarlovet var helt underbart och första gången jag kände att jag verkligen kunde lita på er var efter första veckan på sommarlovet, jag tror aldrig att jag har varit så rädd att något skulle hända som jag var då. Vi satt inne på ditt rum och intalade oss att allting skulle bli bra. Jag tror att vi var rädda alla 3, men vi hade iaf varandra och det är det som är huvudsaken! Sommaren med er var underbar!
Jag vet inte riktigt när allting förändrades, jag tror att det var någon gång i oktober. Jag hatar att ha dig så nära när det känns som att du är så långt borta. Ni måste veta att jag älskar er vad som än händer och jag hoppas att allting kan bli som förut!
I LOVE YOU! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar