tisdag 9 februari 2010

Ny blogg

Hej! =D

Nu har jag skaffat blogg bara för att! :P
Jag har egentligen inte så mycket att skriva här eftersom att det inte har hänt så mycket idag men ändå.
Idag har vi haft nationella prov i svenska, jag tror att det gick riktigt bra, det var rätt lätt. Bara för att vi hade nationella prov så blev det bara 40 minuters no idag och det är toppen! No är nog det värsta ämnet vi har för tillfället, eller det är inte så att jag inte gillar ämnet, det är gruppen jag inte gillar. Det är bara 1 person gruppen som jag är med och det är inte många jag står ut med där. NO ÄR HEMSK!!!
Sen var det spanska och nu är vi snart klara med spanska arbetet, men vi fick reda på att det inte blir någon tacos med spanskan på torsdag. =/
Sen har det inte hänt så mycket idag, på torsdag är det nationella prov IGEN! Hoppas att det går bra, vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om ännu...
Nu ska jag gå och göra något annat, för nu har det inte hänt så mycket mer idag som jag kan skriva om. =)

Kram Nea! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar