lördag 13 februari 2010

Hejsan! =D

Jag suger verkligen på det här med att blogga xD Just nu sitter jag här framför brasan och det är jätteskönt =D
I veckan har det vart 2 nationella prov i svenska, det gick faktiskt väldigt bra, tror jag iaf. Vg+ på första delen och andra vet jag inte ännu. Men det känns som att det kommer gå bra =)
Idag har jag vart nere i simhallen och hjälpt Nazife, det var mkt roligare förra gången, nu kändes vattnet jättekallt, efter det pluggade jag lite och nu sitter jag här.
Jag har verkligen ingenting att skriva om så räkna inte med ngt långt inlägg xD
Tittar lite på melodifestivalen, inte det bästa programmet men men, Petra Mede är ingen bra komiker xD Alla programledare inför de tidigare åren ska försöka vara roliga men ingen lyckas xD

Kram Nea =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar